Dato og tid er 23. oktober 2018, 19:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Bruger
Bruger
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hej,

Med hjemmesiden: http://coolsound.dk vil jeg formidle budskabet om en ny mulighed for artistudvikling og studieindspilning i Aalborg, Danmark.

Hvad synes I om hjemmesiden - og hvordan kan jeg formidle budskabet endnu bedre, så rappere el. young talents får lyst til at finde vej til coolsound?

EDIT: Jeg har indtil videre ændret mine reference-embeds fra Spotify til Soundcloud, så alle alle alle har adgang.

http://coolsound.dk

Senest rettet af PelleB 19. december 2014, 21:36, rettet i alt 1 gang.

Redaktør
Redaktør
Brugeravatar

Geografisk sted: Göteborg
Generelt synes jeg faktisk at det ser godt ud.

Et par hurtige tanker:

Er jeres målgruppe danske kunstnere? I så fald ser jeg ingn grund til at det skal være på engelsk. Går målgruppen udover de danske grænser vil jeg foreslå at få en der har engelsk som modersmål til at gå teksten igennem. Det er ganske udmærket, men der er et par formuleringer hist og her som skurrer lidt i ørerne synes jeg.

Hvis jeg er på en hjemmeside og klikker på et stykke musik og jeg får et nyt vindue op som beder mig om at logge ind vil jeg i 9 ud af 10 tilfælde lukke vinduet og smutte videre. Jeg foretrækker klart en player der ikke kræver andet fra mig end at jeg skal trykke play. Alt andet er for besværligt. Og jeg vil gerne garantere at jeg langt fra er den eneste der har det sådan. Produktionerne er trods alt det produkt du i sidste ende sælger, så at kræve at folk logger ind, og for nogle måske endda at de opretter en konto for at få lov at høre hvad du kan, er counterproductive.

Det sidste er nyhederne. Det virker kikset at der for eksempel kommer en nyhed op som ikke siger andet end at du har skiftet coverbillede på Facebook. Det er kunderne altså ret ligeglade med. Det virker i bedste fald ligegyldigt, i værste fald lidt smånarcisistisk ;) Det samme med en nuhed som fortæller at du har oprettet en hjemmeside og opfordrer folk til at klikke på et link som leder dem til den hjemmeside de er på i forvejen. Med andre ord er jeg ikke fan af et automatisk feed fra Facebook. Så ser jeg hellere ingen nyheder, hvis skræddersyede nyheder til hjemmesiden er for besværligt.

Bortset fra ovenstående synes jeg faktisk at det ser ganske fornuftigt ud :)

Bruger
Bruger
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
jc skrev:
Generelt synes jeg faktisk at det ser godt ud.

Tak!

jc skrev:
Er jeres målgruppe danske kunstnere?

Der er flere studerende, specielt i Aalborg, som ikke taler dansk. Derfor henvender siden sig til mennesker bosiddende i Danmark, men ikke begrænset af sprogkode.

jc skrev:
Hvis jeg er på en hjemmeside og klikker på et stykke musik og jeg får et nyt vindue op som beder mig om at logge ind vil jeg i 9 ud af 10 tilfælde lukke vinduet og smutte videre.

Du har ikke spotify? :shock:
Vi gik ud fra, at alle var på den streamingtjeneste, da man har gratis adgang, hvis bare man har facebook. Den skal genovervejes.

jc skrev:
Det sidste er nyhederne. Det virker kikset

Du har fuldstændig ret. På den måde betatester vi stadigvæk tingene og vores nyhedsfeed skal være meget mere clean/skåret ind til benet. Til gengæld kan jeg godt lide den lette integration med Facebook Pages, så den kan opdateres fra mobilen uden wordpress-apps.

http://coolsound.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time