Dato og tid er 21. september 2018, 00:58

Alle tider er UTC + 1 time

Forumregler

Indlæg der ikke følger skabelonen vil blive slettet uden varsel. Max ET link pr. indlæg.

Du kan give et indlæg 1-6 stjerner. Prøv ikke kun at give stjerner, men også komme med noget feedback på musikken.

Du kan ikke give dig selv stjerner.

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] • KARAKTER: Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet. 
Forfatter besked
Ny Bruger
Ny Bruger

Produceret af: Søren Jensen
Kunstner: ViCity Music

Jeg har gået under navnet Worthless Tears i en del år efterhånden, og har lavet mange sjælefulde beats, men nu vil jeg gerne prøve en mere positiv tilgang til mit musikken :) håber folket har lyst til at lyt på mine ting :D

kunne os være blæret hvis i vil støt mig her https://www.facebook.com/VicityMusicProduction

Super Bruger
Super Bruger

Geografisk sted: Viby J
Jeg er sgu nede med det der!

Personligt ville jeg have valgt et trommebreak til de horn, synes dine trommer lyder for "kunstigt" om man vil. Men hey, det er en smagssag, der er intet galt med håndværket :D

Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh. S
Syntes kun det er Kicket den er galt med :)

Super Bruger
Super Bruger

Geografisk sted: Viby J
Jeps, den falder heller ikke i min smag.

Men mit musikalske grødhoved fortæller mig bare, at når man har et horn-sample, så skal det pyntes med et støvet trommebreak. Her bliver det bare for "kunstigt" til min smag.

Trommeprogrammeringen synes jeg også er forholdsvis kedelig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] • KARAKTER: Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet.Stjerner: 0, 0.00 er gennemsnittet. 

Alle tider er UTC + 1 time